ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣΤΕΡΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΟΜΕΙΤΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΗΚΟΝ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΑ, ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΘΕΣΟΥΜΕ ΟΥΣΙΩΔΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΩΔΕΣ ΑΥΤΟ ΘΕΜΑ.
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ, ΘΕΤΩ ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΣΑΣ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΕΞΗΣ: α) ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΑΞΟΝΑ ΑΞΙΩΝ – ΑΡΧΩΝ ΤΙΘΕΤΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ. ΠΟΙΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥΣ. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ η ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ;;;
β) ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΗ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΞΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΙΔΕΕΣ ΑΛΛΟΤΡΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ-ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ ”ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ” ;;;
γ) Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΦΕΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 6 ΕΤΩΝ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΩΝ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΕΓΧΑΡΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥΣ, ΓΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΩΣ ΑΥΡΙΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΗΔΗ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (βλ. ΚΟΜΜΑΤΑ, ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΑΙΡΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ Η ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ, ΧΩΡΙΣ ΙΣΧΥΡΑ ΜΕΤΩΠΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ, ΣΕ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΦΕΤΕΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ); δ) ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΣΚΕΙΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΣΑΣ, ΚΑΛΥΠΕΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΜΦΥΤΗ ΜΕΣΑ ΣΑΣ η ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΟΜΟΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΑΠΛΑ ΕΜ-ΒΙΩΝ ΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΘΕΙΚΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ;;
ε) ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΄΄ΝΟΥΣ Υ Γ Ι Η Σ ΣΕ ΣΩΜΑ Υ Γ Ι Ε Σ΄΄ ;;;;;
TA EΡΩΤΗΜΑΤΑ MΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ, (π.χ. ΜΙΣΘΟΙ, ΥΛΙΚΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ κ.α.), ΟΜΩΣ KAI ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΝΤΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΕΠΕΙΔΗ Η ΄΄ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ΄΄ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΟΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΛΩ
ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ, ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ ΔΙΚΑΤΕΧΕΣΤΕ, ΟΝΤΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ (ΠΟΛΙΤΗΣ = ΠΟΛΙΣ = ΠΟΛΙΤΕΙΑ = ΠΟΛΙΤΙΚΗ = ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΄΄ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ΄΄ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ, ΩΣΤΕ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΒΑΣΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ, ΣΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΑΣ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΟΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΗ ΜΑΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ( ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΤΟΛΕΑΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ), ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΑΣΥΛΙΑ.
ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΓΝΩΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ
ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ – ΚΑΤ’ ΙΔΙΑΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΕΛΗ ΤΩΝ Δ.Σ. ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΄΄ΕΛΛΗΝΩΝ – ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ΄΄ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΔΡΥΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΟΤΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΕΠΑΦΗΣ, ΜΟΝΟΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΟΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΩΔΕΣ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣΤΕΡΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΟΜΕΙΤΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΗΚΟΝ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΑ, ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΘΕΣΟΥΜΕ ΟΥΣΙΩΔΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΩΔΕΣ ΑΥΤΟ ΘΕΜΑ.
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ, ΘΕΤΩ ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΣΑΣ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΕΞΗΣ: α) ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΑΞΟΝΑ ΑΞΙΩΝ – ΑΡΧΩΝ ΤΙΘΕΤΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ. ΠΟΙΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥΣ. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ η ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ;;;
β) ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΗ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΞΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΙΔΕΕΣ ΑΛΛΟΤΡΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ-ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ ”ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ” ;;;
γ) Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΦΕΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 6 ΕΤΩΝ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΩΝ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΕΓΧΑΡΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥΣ, ΓΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΩΣ ΑΥΡΙΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΗΔΗ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (βλ. ΚΟΜΜΑΤΑ, ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΑΙΡΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ Η ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ, ΧΩΡΙΣ ΙΣΧΥΡΑ ΜΕΤΩΠΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ, ΣΕ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΦΕΤΕΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ); δ) ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΣΚΕΙΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΣΑΣ, ΚΑΛΥΠΕΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΜΦΥΤΗ ΜΕΣΑ ΣΑΣ η ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΟΜΟΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΑΠΛΑ ΕΜ-ΒΙΩΝ ΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΘΕΙΚΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ;;
ε) ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΄΄ΝΟΥΣ Υ Γ Ι Η Σ ΣΕ ΣΩΜΑ Υ Γ Ι Ε Σ΄΄ ;;;;;
TA EΡΩΤΗΜΑΤΑ MΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ, (π.χ. ΜΙΣΘΟΙ, ΥΛΙΚΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ κ.α.), ΟΜΩΣ KAI ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΝΤΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΕΠΕΙΔΗ Η ΄΄ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ΄΄ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΟΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΛΩ
ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ, ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ ΔΙΚΑΤΕΧΕΣΤΕ, ΟΝΤΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ (ΠΟΛΙΤΗΣ = ΠΟΛΙΣ = ΠΟΛΙΤΕΙΑ = ΠΟΛΙΤΙΚΗ = ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΄΄ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ΄΄ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ, ΩΣΤΕ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΒΑΣΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ, ΣΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΑΣ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΟΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΗ ΜΑΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ( ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΤΟΛΕΑΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ), ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΑΣΥΛΙΑ.
ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΓΝΩΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ
ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ – ΚΑΤ’ ΙΔΙΑΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΕΛΗ ΤΩΝ Δ.Σ. ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΄΄ΕΛΛΗΝΩΝ – ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ΄΄ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΔΡΥΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΟΤΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΕΠΑΦΗΣ, ΜΟΝΟΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΟΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΩΔΕΣ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΟΙ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
..........................................................................................................................
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ FACEBOOK - TWITTER - INSTAGRAM - LINKEDIN
Δεν υπάρχουν σχόλια