Header Ads

Header ADS

Η …«ΠΑΙΔΕΙΑ» ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ»

 Η …«ΠΑΙΔΕΙΑ» ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ»

Η …«ΠΑΙΔΕΙΑ» ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ  ΚΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ»

https://www.newsbomb.gr/ellada/paideia/story/906657/pote-anoigoyn-ta-sxoleia-ti-ora-tha-xtypisei-to-koydoyni


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ 7ΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2018 ΑΠΟ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ NEWSBOMB.GR, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ «ΜΕΛΕΤΑ» ΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ,  ΔΗΛΑΔΗ,  ΑΝΤΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΟΚΤΩ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΝΝΕΑ ΑΚΡΙΒΩΣ.

ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΟΤΙ «ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ» ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΥΝΟΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ» ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΤΑΝ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΣΕ ΔΗΘΕΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΕΙΝΟΠΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΡΦΩΜΑΤΟΣ  ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΞΕΔΙΠΛΩΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ… «ΕΘΝΙΚΟ» ΣΧΕΔΙΟ.

ΑΛΛΩΣΤΕ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ.  ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΛΛΑ Η ΠΡΑΞΗ ΚΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΩΝ!

ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ  Η ΑΕΙΚΙΝΗΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,  Η ΕΜΦΥΤΗ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΚΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ .

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΑΞΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΑΠΟ ΙΚΑΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΕΤΑΙ, ΝΑΡΚΟΘΕΤΕΙΤΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΚΕΨΗ,  ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΣΕ ΕΤΕΡΟΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ.

ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΜΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ,  ΧΩΡΙΣ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ.

Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΨΥΧΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ, ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΣ ΣΤΟ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ.

ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΘΕΝ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΛΛΑ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΣΙΜΕΝΤΟΧΤΙΣΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ Ή ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ  ΚΕΝΤΡΑ.

ΠΑΡΟΤΙ ΣΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ, ΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΒΙΒΛΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,  ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΟΔΜΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ, ΟΠΟΥ ΤΡΙΓΥΡΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΛΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΝΟΧΛΗΣΗ.

Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ  ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΛΩΣΗ ΣΤΟΝ Η/Υ, ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ,  ΑΝΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΡΩΜΗΣ, ΑΥΞΗΣΗ ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ, ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ, ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΘΙΣΜΟ ΑΠΟ  ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΒΙΑΙΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΝΤΟΣ ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.

ΤΟ ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΕΞ’ ΑΡΧΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΡΥΟΥΣ, ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ.

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΤΕΙ, ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΑΠΟ  ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ  ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΛΥΤΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΝΥΨΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.

ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΙ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΩΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΩΝ ΦΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΜΕ ΧΗΜΙΚΑ ΦΥΤΟΜΑΡΜΑΚΑ.

ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ, ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ, ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ» ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΙΘΗΝΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.

Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΚΤΥΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ  ΚΑΘΕ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΟΛΜΩΝΤΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ».

Η ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ» ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΩΣ Ο ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΤΟΥ ΈΘΝΟΥΣ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.

ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ.

ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΘΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ.

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΤΛ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΙΚΑΝΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ  ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥΣ, ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ» ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΡΟΛΟΣ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΟΠΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.

ΑΥΤΟ  ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΘΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΙ ΑΡΧΕΣ.

ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΑΝΤΙΑΞΙΕΣ ΟΠΩΣ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ.

ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ, ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΕ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ.

Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ» ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΗΘΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ!!

ΕΠΙΣΗΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ» ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ, ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΗΤΡΑ.

ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ, ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΩΝ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΕΡΓΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΛΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΘΑ ΙΔΡΥΘΟΥΝ ΧΩΡΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΞΟΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ, ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ.

ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ.

ΥΨΙΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑΣ.

ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ.

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΜΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

 ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ  ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ ΞΑΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΑΔΟΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΕΛΛΑΣ!

ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ…..

 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ. - ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

Το πρόγραμμα που αναπτύσσεται κατωτέρω είναι στηριγμένο επάνω στις οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων κυρίαρχων Ελλήνων. Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων θα περιέλθουν στα χέρια μας όταν τους θεσμούς του κράτους μας τους αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας «Ελλήνων Συνέλευσις – Ε.ΣΥ.».

Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ. Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ. Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

ΣΕΛΙΔΑ 1 από 40
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (€2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
ΣΕΛΙΔΑ 2 από 40

2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

Ο Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION», World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

ΣΕΛΙΔΑ 3 από 40
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλείων, στα οποία κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
ΣΕΛΙΔΑ 4 από 40
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Οι τέσσερεις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40  ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.



Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΞΑΚΟΣΙΑ 600 ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΞΑΚΟΣΙΑ 600 ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΣΤΟ 2168009810 www.kosmotheasi.com

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ FACEBOOK - TWITTER -  INSTAGRAM - LINKEDIN

ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ: https://www.aitherikigrafi.gr/
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Ε.ΣΥ. ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 3 - ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ 3-5, ΛΑΡΙΣΑ, ΤΗΛ. 2411117889

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από sololos. Από το Blogger.